محل لوگو

فروش فیلتر بورسی استریکلی فقط 75 هزار تومان


فروش فیلتر بورسی استریکلی فقط 75 هزار تومان

آیا می خواهی ؟

قبل از همه سهم های مستعد رشد را شناسایی کنی؟

ضررهای خود را فقط در دو ماه جبران کنی؟

از بورس خاطرات خوب داشته باشی؟

در یک سال ثروت خود را دو برابر نمایی؟

به هیچ فیلتر دیگری نیاز نداشته باشی؟

هر سهمی را قبل از رشد شناسایی کنی؟

با کمترین آموزش در بورس فعالیت نمایی و سود کسب کنی؟

بدون آموزش های خاص و عضو بودن در کانال های VIP سود کسب کنی؟

پیشرفته ترین و کاملترین فیلتر با در نظر گرفتن تمام شرایط را داشته باشی؟

 

پس این محصول فوق العاده شگفت انگیز و نایاب را از دست ندهید.

فقط با 75 هزار تومان جلوی ضررهای خود را بگیر و میلیونی سود کن

( به دلیل کمبود وقتی که دارم این فایل پشتیبانی نمی شود و با قیمت 10 تومان فروخته می شود )


هر کدام از فیلترهایی که تا آلان با آن آشنا شده اید در شرایط خاصی جواب می دهد و باید پارامترهای دیگری را در نظر بگیرید ولی فیلتر استریکلی طوری است که تمام شرایط را در نظر میگیرد و 11 شرط را بررسی می نماید.

  

بورس - فیلتر بورسی

فیلتر بورس استریکلی یک الگوی پیشرفته و پیچیده ای است که ما آن را به صورت فیلتر درآورده ایم و فقط کافی است شما آن را در بخش فیلتر نویسی سایت tsetmc.ir قرار دهید و سهم های عالی و مستعد رشد را شکار نمایید.


نگران نباشید در این فایل آموزشی با زبان ساده و خیلی مبتدی، تمام مراحل را توضیح داده ایم که یک بچه ی 12 ساله بدون کمک گرفتن از هیچ شخصی بتواند به کمک فیلتر استریکلی سهم های پر سود را شکار نماید. فقط شما به یک حساب در یکی از کارگزاری ها نیاز دارید با روش خرید و فروش سهم.

 

فیلتر طلایی و پول ساز


فیلتری که به راحتی می تواند سرنوشت شما را تغییر دهد حتی دیدگاه شما را به بورس تغییر دهد و بورس برای شما یک محیط جذاب و لذت بخشی شود و شرایط فعلی شما را از بورس فرار ندهد بلکه روش درست را انتخاب نمایید.

شما طبق آموزش ما از فیلتر استفاده کنید و هر وقت فیلتر سهمی را به شما نشان داد آن را بخرید و بعد سود بین 5 تا 15 درصد می توانید آن را بفروشید یا درصورت آشنایی با بورس حتی بیشتر صبر کنید.

بورس - نمودار قیمت

قبل از هر چیزی به نکات زیر توجه نمایید :


1- با این فیلتر دیگر نیازی به هیچ فیلتر دیگری نخواهید داشت چون 90 درصد سهم ها قبل از رشد وارد الگوی استریکلی می شوند.


2- طبق آموزش های ارائه شده این فیلتر به هزاران نوع فیلتر دیگر تبدیل می شود و فقط کافی است اعداد داخل فیلتر ا طبق آموزش تغییر دهید.


3- شما می توانید طبق آموزش اعداد فیلتر را تغییر دهید و احتمال موفقیت خود را به بالای 90 درصد برسانید. لازم به ذکر است هرچقدر فیلتر سختگیرانه تنظیم شود احتمال موفقیت خیلی بالا می رود و تعداد سهم هایی که در یک یا چند روز شکار می کند کمتر می شود.

تنظیمات فیلتر بورس


4- طبق تنظیمات ما هر روز دو یا سه سهم شکار می شود و احتمال موفقیت بالای 80 درصد است. این را بدانید در دنیا بورس و سرمایه گذاری هیچ روشی 100 درصد نیست و اگر شخصی گفت روش من 100 درصد است یا فیلتر من تضمینی است یک دروغ بزرگ گفته است.


5- فیلترها و روش های نوسانگیری زمانی بهتر عمل می کنند که تعداد اشخاص کمی از آن اطلاع داشته باشند ولی این فیلتر با توجه به تغییر پارامترها هیچ وقت از کار نمی افتد و اگر هم عمومی شود حتی بهتر عمل می کند و افراد زیادی همراه شما خرید را انجام می دهند و سهم به صورت شارپی بالا می رود.


6- فیلتر استریکلی الگوی است که هر سهم که به صورت واقعی می خواهد رشد کند این مسیر را طی می کند.


7- فقط شما کافی است در ماه چهار سهم شکار کنید و ضریب موفقیت را حدود 75 درصد در نظر بگیرید پس 3 سهم شما سود می دهد و یکی ضرر می کند. در کل دو سهم شما سود کرده و اگر هر کدام حداقل سه درصد سود بدهند شما به نتیجه ی مورد نظر می رسید. توجه کنید من حداقل های واقعی را در نظر میگیرم و آلان مثال بالا نیست که همه ی شرایط ایده آل باشد. زندگی واقعی است و هر احتمالی وجود دارد.

فیلتر پولساز بورس


8- فیلتر استریکلی مانند یک غذا می ماند وقتی شخصی غذای یک رستوران را می خورد میداند مواد تشکیل دهنده ی آن چیست ولی میزان ترکیب مواد و روش پخت را نمیداند ، شاید شما کمی فیلتر نویسی بلد باشید ولی نمی دانید ترکیب این چند پارامتر و تنظیم آنها طبق آموزش نتایج شگفت انگیزی می دهد. مثلا خیلی ها از اندیکاتور ایچیموکو میلیاردی سود می کنند ولی شما نمی توانید چون نکات و تنظیمات آن با توجه به بازار ایران را بلد نیستید. هرچند این فیلتر از هیچ اندیکاتوری کمک نمی گیرد.


دوست عزیز شما می توانید فیلتر استریکلی همراه با آموزش تنطیمات اعداد آن و روش استفاده ی آن را خریداری نمایید و به راحتی ثروت خود را چندین برابر نمایید و به آرزوهای خود برسید.

دوست عزیز من برای این روش تلاش زیادی کرده ام و آن را در اختیار شما قرار می دهم با خرید آن شما فقط حق استفاده ی آن را پیدا می کنید و مالک آن نمی شوید و نمی توانید آن را در اختیار دیگران قرار دهید ، اگر این اقدام را هر کسی انجام دهد مبلغی که از آن کسب می نماید حرام است چون حق مالکیت فکری این اثر مربوط به شخص بنده است.

بورس یعنی : آهسته برو ولی پیوسته برو 

 

این محصول جزء پرفروشترین محصول سایت فورکیا می باشد :

 

لطفا به این لینک مراجعه نمایید : پرفروشترین فایل های فورکیا

 

چطور اعتماد کنیم:

سایت فورکیا ( https://4kia.ir ) دارای نمادی اعتمادی، نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتالی و دارای مجوز از وزرات ارشاد می باشد. ( مراجعه نمایید به صفحه ی اصلی پایین صفحه و روی نمادها کلیک نمایید )

ضمانت فروش فیلتر بورسی

 

حجم فایل : 74300 کیلو بایت

فرمت فایل : zip

تعداد فایل ها : 4 عدد

تعداد فروش : 3785

اگر ایمیل ندارید عبارت tasoraya@4kia را به جای ایمیل وارد نمایید ولی شماره تماس را دقیق وارد کنید.

توجه مهم : با خرید محصول " کسب درآمد 10 میلیونی با جدیدترین روش ها " هم فایل های این محصول و هم فایل های مناسب دیگری جهت کسب درآمد میلیونی را دریافت می کنید.


مبلغ واقعی 20,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ آبان ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 841651

فروشگاه کسب درآمد میلیونی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما